środa, 23 stycznia 2013

Święta które nigdy się nie kończą ...

Czyli przepis na pyszną i aromatyczną gorącą czekoladę .

Do wczorajszych przepysznych ciasteczek ( których ubywa w zawrotnym tempie) postanowiłyśmy podać gorącą czekoladę która będzie uwieńczeniem naszej pracy i słodkim odpoczynkiem po mroźnym styczniowym dniu .




Składniki (1 porcja) ;

250 mleka

60 g czekolady mlecznej (ok. 12 kostek )

60 ml śmietany kremówki (30 %)

łyżeczka cynamonu ( lub więcej aby smak był bardziej wyrazisty)

goździki mielone (według uznania)




1. Do garnka nalewamy mleko i dodajemy cynamon oraz zmielone w blenderze goździki (mieszamy)

2.Zaczynamy gotować na lekkim ogniu dodając po kostce czekolady i czekamy aż się rozpuści ciągle mieszając. Mieszamy do momentu gdy mleko zacznie się gotować . Ubijamy śmietanę na puszystą masę .

3.Gotową czekoladę  nalewamy do kubka i przykrywamy bitą śmietaną . Na koniec dekorujemy startą czekoladą i delektujemy się aromatycznym napojem ! 


Naprawdę polecamy przygotowanie sobie takiej o to słodkości ,  zdecydowanie działa kojąco i do tego pachnie i smakuje nieziemsko ; )











26 komentarzy:

  1. mniaam, aż mam ochotę na czekoladę! :) super blog :>

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;) No pewnie że pamiętam miło że ty tez pamiętałaś o mnie i o moim blogu :P
    Jasne ze pomogę Wam :) Zawsze komentuje wpisy blogów które obserwuje i które obserwują mnie ;D
    W razie jakiś pytać czy w ogóle jakbyście potrzebowały pomocy to piszcie śmiało :)
    Czekolada - me gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pysznie wygląda :D Aż sobie taką zrobie ^^

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    Postaram się jak najczęściej wpadać :D

    XOXO Cynamon

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog !

    Dzięki za komentarz !

    Obserwuję i będę tu częściej wpadać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam *.* Ale pyszności ;)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna nazwa bloga! w ogóle mi się tu podoba i będę wpadać! Pozdrawiam z Dubaju! Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. pycha akurat jestem chora a cynamon rozgrzewa:* obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie! Muszę koniecznie wypróbować ten przepis. ;)
    +Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję ;) + liczę na rewanż ;D
    http://fashion-and-the-world-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Award :)

    Więcej na moim blogu : http://karoo-kaaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm... zaraz skocze do kuchni sobie zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, zrobilas mi smaka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetny szablon ! :)
    bardzo fajny przepis, zaraz idę do kuchni i robię ;)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. musi być przepyszne! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. wypróbuję, bo uwielbiammmm czekoladeeee !
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak tu nie kochać czekolady! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. W zamian za ten zajebisty blog otrzymujesz ode mnie Nominację do The Versatile Blogger
    Szczegóły u mnie http://harrypottermoje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmmm, narobiłaś mi ochoty! :D
    Zapraszam do mnie, obserwuję Cię :) Mam nadzieję, że Ty mnie też poobserwujesz :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda smakowicie, i zdjęcia też mi się podobają :)
    a co tam, obserwuję was :)

    zdrówko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam wasz blog do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na moim blogu.
    le-louise-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń